Beko Bayisinde Teslimat Sorunu İsyanı

Beko Bayisinde Yaşanan Problemler Vatandaşları Mağdur Etti

İzmir’in Karşıyaka ilçesinde bulunan bir Beko bayisinde alışveriş yapan vatandaşlar, uzun süredir ürünlerini teslim alamadıkları için mağdur durumda. Mağaza önünde toplanan vatandaşlar, kepenklerin kapalı olmasının ardında “Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız” yazısı olduğunu fark ettiler. Düğün hazırlığı yapan bazı vatandaşlar, ödedikleri on binlerce lira karşılığında hiçbir ürün alamayanlar arasında yer alıyor. Beko’dan bir açıklama ve çözüm talep eden mağdurlar, yaşadıkları mağduriyetin giderilmesini istiyorlar.

Karşıyaka’daki Beko bayisinden buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve kurutma makinesi gibi beyaz eşyalar satın alan vatandaşlar, teslimat konusunda sıkıntılar yaşamaya başladı. Mağazaya ulaşmaya çalışan vatandaşlar, ne mağaza çalışanlarına ne de yetkililere ulaşabildiler. Telefonlara cevap verilmediği gibi mağazaya gidildiğinde kepenkler kapalı ve ‘Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız’ yazısı yer alıyordu. Mağdurlar, Beko’nun müşteri hizmetlerinden de bekledikleri yardımı alamadıklarını dile getirdiler.

Dün akşam mağaza önünde toplanan mağdurlar, yaşadıkları sorunu gidermek adına hem markaya hem de kamuoyuna seslendiler. Mağaza çalışanlarına ve yöneticilere ulaşamamanın verdiği sıkıntıyı dile getiren vatandaşlar, Beko gibi büyük bir markanın bu durumu göz ardı etmemesi gerektiğini vurguladılar. Mağdurlardan Kubilay Duman, yaşadıkları sıkıntılarını şu sözlerle dile getirdi: “Beko gibi bir dünya markasının bizim sorunlarımıza yanıt vereceğini tahmin ediyorduk ancak müşteri hizmetleri olayı kısa cevaplarla geçiştirmeye çalışıyor. Bu durum, dünya çapında saygın bir markaya yakışmıyor. Buradaki mağdurların birçoğu düğün hazırlığı yapan insanlar. Kısıtlı bütçelerle bu eşyaları aldılar. Ben de onlardan biriyim. Devlet büyüklerimize de durumu iletmek istiyorum.”

Yakın zamanda evlenecek olmasına rağmen eşyalarını teslim alamayan Hatice Öner Bilge adlı bir vatandaş, yaşadıkları hakkında şunları söyledi: “Aramızda yaklaşık 10 gün sonra, 1 ay sonra düğünü olacak insanlar var. Sabah geldiğimizde insanlar kapıyı açıp, içeri girip eşyalarını almak istiyorlardı. Çok doğal olarak insanlar parasını verdikleri ürüne ulaşmaya çalışıyorlar. Biz şu kapıyı kırarak içeri girmek istemedik. Beko’nun buna bir çözüm bulması lazım. İnsanlar düğün süreçlerinde zaten yeterince stresli ve zor durumdalar. İnsanlar buraya bu markaya güvenerek geldi. Kişinin nerede olduğu belli değil. Bize bir an önce yardım edilmesini istiyoruz.”

Vatandaşlar, yaşadıkları sorunu çözmek için savcılığa ve Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundular. – İZMİR

Related Posts

Yatırımcıların yeni gözdesi Namibya’nın cazibesi artıyor

Namibya, son yıllarda sessiz ancak istikrarlı bir ekonomik dönüşüm süreci yaşıyor. Güney Afrika ile tarihsel olarak derin ticari bağlara sahip olan ülke, yeni petrol keşifleri ve uranyum madenciliğiyle ekonomide dikkat çekici bir toparlanma yakaladı …

ATM’lerde yeni dönem yarın başlıyor

Kart kullanıcıları için mobil bankacılık üzerinden belirli aralıklarla şifre değiştirme zorunluluğu bulunuyordu. Bu kural yarın itibarıyla ATM birimleri için de geçerli olacak.

Son dakika | ‘Zeytinlik yasa teklifi’ TBMM’de kabul edildi

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM), kamuoyunda büyük tepkilere yol açan ve “Talan yasası” olarak anılan düzenlemeye onay çıktı. Yeni yasa, zeytinlik alanlarda madencilik ve enerji şirketlerine açıyor. Kanun, 199 red oyuna karşı 255 …

Bankaya Dolandırıcılık Şikayeti: 93 Bin TL İade

Kayseri’de banka, onaysız para aktarımında kusurlu bulundu ve tüketiciye zararı ödenecek.

Ticaret borsalarında 10 ayda 606 bin tonu aşkın fındık işlem gördü

Ticaret borsalarında 10 ayda 606 bin tonu aşkın fındık işlem gördü

Türk ve Mısırlı şirketler arasında 100 milyon dolarlık anlaşma

Türk şirketi Bony Socks ile Mısır şirketi El Sewedy Sanayi Kalkınma, 70 ila 100 milyon dolar arasında yatırım anlaşması imzaladı.