Barbie ile gelen boya kıtlığı

Bu yılın en çok merak edilen filmlerinden biri olan ‘Barbie’, 21 Temmuz Cuma günü izleyiciyle buluştu. Margot Robbie ve Ryan Gosling’in başrollerini paylaştığı film, vizyona girmesiyle sinema salonları uzun bir aradan sonra hiç olmadığı kadar doldu, taştı.

Milliyet’ten Betül Topaklı’nın haberine göre, Greta Gerwig’in yönetmenliğini yaptığı film, gişede büyük bir başarıya imza attı ve hafta sonunda ABD’de 155 milyon dolar (4 milyar 173 milyon TL) hasılat elde etti.
Warner Bros’un yapımcılığını üstlendiği Barbie filminin bütçesi 145 milyon dolar (3 milyar 904 milyon TL) olurken, film dünya çapında 337 milyon dolar hasılata ulaştı.

Türkiye’nin ilk sırasına yerleşen film, aynı gün vizyona giren ve yine sinemaseverler tarafından merakla beklenen ‘Oppenheimer’ filmini geride bıraktı. İlk hafta sonunda 397 bin 247 kişiyle buluşan ‘Barbie’, 42 milyon 775 bin hasılat elde etti. ‘Oppenheimer’ ise 40 milyon 427 bin 880 hasılat ile 360 bin 41 kişiye ulaştı.

‘ULUSLARARASI BOYA KITLIĞINA NEDEN OLDU’

Dünya çapında yaşanan ‘Barbie’ çılgınlığı şimdiden tarihe geçecek izler bırakmış durumda. Büyük küçük herkese adeta pembe zehirlenmesi yaşatan ‘Barbie’ filminin setinde kullanılan pembe boyaların çokluğu uluslararası boya kıtlığına neden oldu.
‘Pamuk Prenses’ ve ‘Küçük Kadınlar’ gibi klasik masalları beyaz perdeye taşıyan yönetmen Greta Gerwig, ‘Barbie’ setindeki her şeyin pembe olması konusunda ısrarcı olan kişiydi. Bunun nedeni ise pembenin çocuksuluğu koruyacağına olan inancıydı. Gerwig’e göre filmde çocuksuluğu korumak her şeyden önemliydi. Bu nedenle filmde pembe aksesuarlar ve giysilerden oluşan pespembe bir dünya yaratıldı.

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x